K-REPORT MOBILE 2.0

Diskuse K-report: Prototypy a jiné unikáty na našich kolejích

Dolu v
Archiv

Témata Úvod


Kuřil_p#2457@21.4.2019 23:48:27 >>Výrobní číslo 3966 patřilo z výroby lokomotivě T 211.0527 (později T 211.1550). Ta pracovala u Benzinolu v Košicích.


Zdepa#2797@21.4.2019 23:58:02 >>ještě drobnost k T 212.0 / T 29.0 z dobového odborného tisku
::ShowImage:(72,80,1307280,):: ::ShowImage:(72,81,1307281,)::


Kuřil_p#2458@22.4.2019 16:37:41 >>Statistik: Označování vozidel na báňské dráze Kryšpína nevyžadovalo, to je jasné. spíš se tedy nabízí otázka, co vedlo TSM k tomu, že lokomotivy pro FMPE označilo dle Kryšpína, přičemž pouze ...číst


Kuřil_p#2459@22.4.2019 20:31:37 >>Ještě jsem se díval do knihy patřící kdysi lokomotivě T 29.006 dodané v únoru 1967 podniku "SR-České lignitové závody, národní podnik, Mydlovary" a zde je uveden název "Popis motorovej ...číst


Krumpolc#2722@27.4.2019 4:51:03 >>748.538 Prostějov 18.9.2012

::ShowImage:(83,03,1308303,)::


Mitas24#880@28.4.2019 15:49:48 >>Pomůže někdo s identifikací? Alojzovské papírny v roce 1990:

::ShowImage:(86,21,1308621,)::


Petr165#977@28.4.2019 18:45:00 >>Mitas24

Zcela nepochybně polský lokotraktor typu Ls 150, výroba 60.léta Fablok Chrzanow.
Alespoň pro mě velká novinka, jeden ze strojů, o jejichž existenci jsem vůbec netušil.
Díky ...číst


Mitas24#881@28.4.2019 20:21:11 >>...i já díky za info...


obdivovatel_železnice#1350@28.4.2019 21:06:54 >>Nemůže to byt Zastal 409Da ?


Statistik#6331@28.4.2019 21:23:02 >>Samozřejmě, že i 409Da to být může, ale podle určitých typických detailů je to fakt spíš Ls 150. Ovšem "zcela nepochybně" to tvrdit nebudu.


Jussi#263@28.4.2019 21:31:36 >>Také bych řekl, že jde o Fabloka. Zastal má jiný tvar čela (menší radius zaoblení - je to vidět na světlech), o jedno žebrování více na kapotě a další prolisy jsou na výfuku... pro porovnání ...číst


Petr165#979@28.4.2019 21:31:56 >>Na krytu výfuku je dobře patrný obrys původního výrobního štítku Fablok, nic takového jsem u déáček nikdy neviděl.


Jussi#264@28.4.2019 21:34:44 >>Petr: Fakt? odkaz nebo ...číst


Zdepa#2812@28.4.2019 21:58:26 >>mám jen drobnost - podle statistik ministerstva zahraničního obchodu bylo z Polska dovezeno (zaplaceno !!) - 1964 - 2 ks, 1965 - 18 ks a 1966 - 39 ks normálněrozchodných motorových lokomotiv. ...číst


Statistik#6332@28.4.2019 22:52:13 >>Ls 150 a 409 Da se hlavně liší rámem...


Jussi#265@29.4.2019 0:56:24 >>Statistik: Je to nějak viditelné? Mě se to z fotek na netu zdá stejné, ale možná koukám blbě. Já mám fotky těch dvou SAXI v Brandýse (tam to byly oba typy), ale momentálně se k nim ...číst


Petr165#981@30.4.2019 9:38:17 >>Jussi

Díky za odkazy na 409Da.
Bohužel těch pár posledních, které jsem mohl vidět na vlastní oči, neměly štítek.
Nemáte náhodou nafocen detail štítku ? Je zde kromě nápisu ...číst


Statistik#6334@30.4.2019 10:27:30 >>Ano, je to viditelné. Stačí se podívat například na schody do kabiny.


Paveldacicky#5387@04.5.2019 11:48:37 >>Pro vaše další porovnání něco Zastalů z ...číst


obdivovatel_železnice#1357@11.5.2019 21:50:13 >>Zdravim, prosím o hlasování ty, kdo ma Facebook, aby nám dali podporou like/ to se mu líbí+ sdílení dalším lidem na náš projekt, který zahrnuje opravu unikátního motorového vozu M130.104 do ...číst


Zanechat zprávu

 ^ Nahoru

Témata Úvod