K-REPORT MOBILE 2.0

Diskuse K-report: 700, 701, 702, 703, 704, 708, 709, 797, 798, 799

Dolu v
Archiv

Témata Úvod


Karloslt#3196@13.2.2019 21:51:10 >>jojo, po osmé vyrazila z vlečky ::happy::


hetzer#280@15.2.2019 20:31:15 >>Dnes v rychlosti a jen mobilem ve Škodovce.
::ShowImage:(72,86,1297286,)::


E499001#2651@16.2.2019 17:56:17 >>Ty "zimní doplňky" na čele jsou dost velká improvizace. ::biggrin:: Přesto předpokládám, že svůj účel to splnilo.


Šari#16103@17.2.2019 18:59:37 >>Existuje mnoho nepodložených informací, že do Albánie byly dodány dvě lokomotivy T211.0. Respektive jedna byla dodána určitě a to T211.0455. To číslo by se si možná mohlo dát do uvozovek, neboť ...číst


Statistik#6229@17.2.2019 23:44:29 >>Fotky fakt super, jen ty vyfabulované "kryšpíny" bych dal ne do uvozovek, ale rovnou smazal. Je to zavádějící a nesmysl.


Radar007#449@18.2.2019 21:56:14 >>Šari: A o provozu T211 v Bulharsku se něco ví ? Tuším, že tam měli řadu 6 .


Jarda_krapas#1572@20.2.2019 23:06:03 >>701 775-9 Vendelín se dnes proháněla po žst. Adamov, dávajíc dohromady soupravu prázdných rumunských vozů co před pár dny dovezly plechy na vlečku fy. Respono. Po vlečce je ještě nalozene minulý ...číst


Šari#16115@21.2.2019 11:57:33 >>Radar: Nemám tušení. Ale to šlo do průmyslu, ne?


Radar007#450@21.2.2019 15:16:16 >>Šari: Nevím, mám jen jedno mizerné foto.......
::ShowImage:(80,97,1298097,6.10)::


Šari#16117@22.2.2019 10:48:55 >>Nevím. Ale zdá se mi, že jsem to někdy už hledal a mělo to být v nějaké cementárně.


Statistik#6245@22.2.2019 11:20:11 >>Jedna bulharská BN150 se mihla i v jednom bulharském filmu.


Pafko#42@02.3.2019 22:02:51 >>Od 1.3.2019 začala ohlášená rekonstrukce žst. Letohrad. Už dnes 2.3. začali první práce na sundávání trolejového vedení a betonování základů stožárů. V prostoru kolejiště se pohybovali lokomotivy ...číst


Albert74#518@04.3.2019 13:08:28 >>703.514 před 11ti lety a nyní.
::ShowImage:(94,66,1299466,703.514 EŽ Velký Osek 14.3.2008):: ::ShowImage:(94,67,1299467,):: ::ShowImage:(94,68,1299468,703.514 SÚD Teplice 17.2.2019):: Ta vyhořelá kapota v ...číst


Lokotraktor#95@09.3.2019 11:26:02 >>uhláky PSŽ na rozpálení v sokolnickém kovošrotu

::ShowImage:(00,59,1300059,vozy PSŽ, Sokolnice MIPA 30.11.2018)::

...a mechnika při odvozu posledních vozů pod autogen

...číst


CZL#108@09.3.2019 12:39:24 >>Mašinka do Maďarska. ...číst


Maršál#7343@09.3.2019 15:05:36 >>Juso už prodává? Nebo ji tam bude provozovat?


CZL#109@09.3.2019 16:11:32 >>Spíš jen pronájem.


Alf#7466@09.3.2019 22:43:35 >>Z facebooku.. vagonka Česká Lípa
::ShowImage:(02,22,1300222,T203.0551 vagonka Č.Lípa)::


Lokotraktor#96@10.3.2019 8:46:36 >>...také přihodím jednu Kalugu

::ShowImage:(02,32,1300232,706.509-7 Koryčany):: ::ShowImage:(02,33,1300233,706.509-7 Koryčany 2018)::


Joe#650@10.3.2019 10:52:21 >>Kaluga kdysi bývala i v ADASTu Adamov.

foto ze starší diskuze od přispěvatele Pene

Pro úplnost ...číst


jagg#642@11.3.2019 17:45:51 >>Prasátko, co pomáhalo budovat elektrifikované zítřky v NDR. Asi Stralsund, asi ...číst


Maršál#7348@11.3.2019 18:17:04 >>Hezké. Je zajímavé, že má na boudě ČSD?::proud::


dědek_hank#1205@11.3.2019 18:28:39 >>

Maršál:
"Hezké. Je zajímavé, že má na boudě ...číst


Lokotraktor#97@11.3.2019 20:06:10 >>Dnes premiéra nákl.dopravce ČDC v Brně-Chrlicích na vlečku RAVEN (býv.Prefu) s Legem 708.006 a jedním plošinovým vozem na vykládku - zítra odvoz vyloženého vozu cca. 8-10h.

Firma SEP s ...číst


Pafko#49@14.3.2019 18:09:06 >>žst.Letohrad - na nádraží bylo včera 13.3.2019 toto odstaveno. Tak jen dokumentačně.
::ShowImage:(11,09,1301109,Letohrad_13_03_2019 loko 709 401-4):: ::ShowImage:(11,10,1301110,Letohrad_13_03_2019 detail ...číst


Lokotraktor#98@15.3.2019 20:16:36 >>Dnes opět obsluha vlečky Raven v Brně-Chrlicích dopravcem ČDC

::ShowImage:(13,39,1301339,):: ::ShowImage:(13,40,1301340,708.006-2 vlečka na Raven, Brno-Chrlice 15.3.2019):: ...číst


Jnd#12067@16.3.2019 20:14:58 >>::ShowImage:(15,22,1301522,810 517 + 797 807 Pha DK 16.3.2019)::


Joe#651@16.3.2019 22:33:42 >>Lokotraktor: Díky za info, Vaše reporty jsou super ::happy::

Zajímalo by mě, z jakého důvodu Raven přešel ke Cargu?


Lokotraktor#100@17.3.2019 11:11:05 >>Joe:
Ptáte se dobře, ale na nesprávném místě.
Zkuste se zeptat třeba někoho z ČDC, nebo nejlépe z RAVENu.

Jsem rád, že jsem stihl několik fotek na této vlečce s ...číst


Joe#652@17.3.2019 16:52:05 >>Díky... Žádné foto V60 z Prefy jsem taky bohužel neviděl. Fotky V60 znám jen z modřické Ferony nebo bývalých Papíren ve Šlapanicích.


Lokotraktor#101@17.3.2019 18:58:04 >>Není zač Joe.
A to byly V60 v Chrlicích dvě - jedna na sile a druhá na Prefě.
Ani Rosničku T 334 nemám::sad:: zdokumentovanou...

Ze Šlapanic jsem viděl foto Karkulky a video s ...číst


Tomaseq#2082@17.3.2019 19:40:12 >>Rosnička na vlečce papíren ve Šlapanicích? Vím jen o T211, Fauru, V60 a nakonec 726.549. Mohl bych poprosit o bližší info (období a konkrétní stroj). Díky.


Joe#653@17.3.2019 19:46:06 >>Zajímavé... stále je co objevovat ::fotic::

Přikládám foto V60 ze Šlapanic (z CD sbírky Jiřího Tesaře).

::ShowImage:(16,84,1301684,)::


Petr165#960@17.3.2019 20:11:02 >>Tomaseq

Předem se omlouvám za svou nevědomost !
Karkule ve Šlapanicích jezdily blahé paměti dvě.
Rosničku na vlečce papíren Šlapanice možná na chvíli dodal LokoTrans, to by i ...číst


Tomaseq#2083@17.3.2019 20:41:12 >>No budu upřímný, toho Faura mám jen z doslechu. Může být, že si ho někdo spletl s V60.
Co jsme kdysi s Joem dopátrali, byli tam tyto konkrétní stroje :
T211.0863
716.535
...číst


Lokotraktor#103@17.3.2019 21:00:06 >>Díky všem za doplnění.
Ve Šlapanicích byly Rosničky také dvě (cca rok 1996), avšak jezdila jen 710.770 a druhá 710.865
byla údajně jen přeprodej.
Snad ty čísla mám dobře...?! ...číst


dědek_hank#1238@17.3.2019 21:02:57 >>V 80. letech měly Brněnské papírny Šlapanice vlastní V60 a jako zálohu si v případě potřeby půjčovaly od ČSD karkulu z Maloměřic. Ale už si nepamatuju, které tam sloužily... Mohla být jedna z nich T ...číst


Petr165#961@17.3.2019 21:44:44 >>Moje poznatky ze Šlapanic jsou následující :
T 211.0863 - měla jezdit u TSS Hulín, o nasazení v papírnách mi není nic známo, ale nevylučuji...
716.535 - jasně, ta tam brumlala řadu let
T ...číst


Joe#654@17.3.2019 21:59:29 >>Díky všem za informace.

Šlapanické prasátko jsme našli ve vlečkovém provozním řádu z roku 1980:
::ShowImage:(17,23,1301723,)::

V Chrlicích na Silu byla V60 č. 17539 a ...číst


dědek_hank#1239@17.3.2019 23:03:07 >>

Joe:
" Šlapanické prasátko jsme našli ve vlečkovém ...číst


7852#110@18.3.2019 6:54:24 >>Na vlečce v Bardějově červené prasátko neznámého čísla(na stanovišti je čitelné T211065x).Za ním rosnička také neznámá.V remíze stála další rosnička tmavší zelené barvy(zřejmě ...číst


Joe#655@18.3.2019 7:52:55 >>Díky za doplnění, je možné že tam T211.0 byla krátce... nebo vůbec ::happy::


T20305#328@18.3.2019 9:04:38 >>To prase (číslo 0863) ve Šlapanicích bylo z výroby, ale bylo prodáno/sešrotováno ještě za socialismu. 2 rosničky mohu táke potvrdit, ale čísla teď nevím a ten Faur se mi též ...číst


Maty#1029@18.3.2019 11:14:08 >>dědek_hank: Na té webové stránce depa Trutnov je pravděpodobně chyba, protože T 444.1046 jezdila od dodání v Brně a do papíren přešla k 1.5.1986.

7852: Jde o T 211.0650

...číst


Petr165#962@18.3.2019 13:44:45 >>Maty

Přesně takové jsou i moje údaje. 1046 z Majlontu rovnou do Šlapanic ...


Petr165#963@18.3.2019 13:49:25 >>Jinak ta "T 211.0650" v Bardějově není původní 0650, ale stroj podstatně vyššího čísla !


dědek_hank#1244@18.3.2019 15:21:38 >>Maty, Petr165: Děkuji. A opravdu přešla rovnou do majetku papíren nebo nejdřív do nájmu?


Petr165#964@18.3.2019 17:51:30 >>dědek

Omlouvám se, že nemůžu odpovědět obratem.
Velkou část opsaných dokladů od lokomotiv nemám dosud přepsanou do počítače a archivní dokumenty skladuji hned na 2 adresách, takže ...číst


Fanop#10@19.3.2019 9:01:50 >>Vážení kolegové, v Dráze č.3 se v článku o nasazení hnacích vozidel ČD v GVD 2019/2020 objevil tento odstavec:
Nerudovská otázka" Kam s nimi" se týká nově dodávaných dvounápravových ...číst


K12V170DR#361@19.3.2019 14:04:50 >>Fanop: Mašinka celkem povedená, ale na na "těžký osobní posun". Zejména chybí EDB, to by v dnešní době mělo být na posunu samozřejmostí. A kompresor taky žádná sláva. Nabouchat tím 10 vozovou ...číst


Doblo20#3@19.3.2019 17:06:37 >>https://auto.bazos.cz/inzerat/101278342/Lokomotiva.php
...číst


martinhoudek#44@19.3.2019 17:15:20 >>::ShowImage:(20,29,1302029,Lokomotiva 702 667 (Horažďovice předm.))::


Mdt#618@19.3.2019 20:58:31 >>Doblo.

Jedna loko už prodaná, druhá se prodává. Tento týden propadá revize i tk. Takže o to cena bude při prodeji vyšší.


7852#111@20.3.2019 8:08:50 >>Petr165: V Bardějově měli T211.0941,ale tato vysoká čísla mají jiný typ střechy.Ta to zřejmě nebude.Nebo máš na mysli jiný stroj?


Petr165#965@20.3.2019 8:44:09 >>Přesně tak.
Tato falešná T211.0650 je postavena na rámu v.č. 5379, takže se jedná o původní stroj T211.0131 od Kopastavu Košice.


Lokotraktor#104@20.3.2019 10:13:06 >>K12V170DR:
Neměl jste náhodou tu čest jezdit i se strojem 719.701 - nebo-li motorový "Asynchron"?
Tato loko EDB měla, výkonost kompresoru nevím...
Jen by mě zajímala ...číst


pomeranč#229@20.3.2019 11:05:10 >>Proč je ta 701.650 v inzerátu nazvaná "elektrolokomotiva"?

...číst


Quadrophonia#874@21.3.2019 15:59:56 >>A hlavně ta T211 z Chrudimi má špatné číslo. Pokud je tedy rekonstruována na řadu 701, proč má jen změněno inv. číslo z 939 na 439?? Měla by mít číslo rekonstrukce. Pokud reko nemá, měla by být ...číst


K12V170DR#362@21.3.2019 16:19:05 >>Lokotraktor: Bohužel, 719.7 jsem v ruce neměl. Ale z mašin na posun 700-704, 714, 731, 742 a 799. Takže nějakou představu o tom co je dobrý na topíráka a co na ranžír představu mám.


Petr165#967@21.3.2019 17:18:58 >>Qua

V této záležitosti se neprodleně obraťte na Drážní úřad, neboť výše zmíněný stroj skutečně nedisponuje typem motoru dodaným z výroby a navíc neprošel přečíslovací mašinérií ...číst


Zanechat zprávu

 ^ Nahoru

Témata Úvod